Onze leveringsvoorwaarden

Bedenktijd/retour

Aangezien dat onze leveringen voedingswaren betreffen, is er geen recht tot teruggave of omruiling. Indien de producten niet aan de verwachting voldoen, vragen we dit te melden aan de leverancier. Die voor u een gepaste oplossing zal uitwerken.

Indien het product niet goed bevonden werd, zal Steven automatic teamwear een gepaste regeling voorzien.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, vragen we ook hier dit te bespreken met de leverancier bij afleveren.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. mail hiervoor naar bestellen@automaten-desselgem.be

Pagina: Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 18u worden gedaan, worden de eerstvolgende dag nog geleverd. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Indien dit zou voorvallen, zal u gecontacteerd worden.

De vermelde prijzen zijn inclusief verzendkosten. De minimumbetaling is 25euro

Levering verloopt via de eigen traiteurdienst. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 8:00 en 12:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. 

Pagina: Garantie & Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling verkeerd geleverd word of dat er iets anders gebeurt tijdens transport waardoor u aanspraak kunt maken op onze support. Indien dit zou voorvallen, neem contact met ons op 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@automaten-desselgem.be .  Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.